NORSK IT DRIFT - Service Level Agreement
Innledning
Denne Service Level Agreement (SLA) beskriver gjeldende kvalitet og servicenivå for Leverandørens leveranse av driftstjenesten.
SLA er et vedlegg til de Alminnelige vilkår for driftstjenesten. Den angir garantier for hver av Tjenestene som Leverandøren skal levere i henhold til standardavtalen.
Hva SLA omfatter
SLA Standardavtalen
Virkedager
08:00 - 16:00
Dersom ikke avtalt servicenivå dekkes ved en kritisk feil og Kunden ønsker feilretting utenom avtalt SLA, kan produktet «Betalt feilretting» kjøpes i tillegg.
Utover avtalt Servicenivå
Avtales nærmere
Hvordan kontakte support
Henvendelser sendes til helpdesk@nitd.no
· Beskrivelse av forholdet
· Skjermbilde\mobilfoto\video
· Mistanke hvorfor årsaken oppstår\oppsto
· Viktig: Det skal aldri deles sensitive personopplysninger med Helpdesk.